Igénylés
Először is le kell szögeznem: az oldal nem nevelde, tehát ne is számíts arra, hogy ennyiből állna az egész - a szerepjáték lényege ugyanis az, hogy te magad irányítod a lovadat, és nem csak közvetetten egyengeted útját. Így nem csak megadod az adatait, hanem aszerint játszol vele, jól gondold meg, mert onnantól már nem változtathatsz rajta, hacsak nem jelentős jellemfejlődésen megy keresztül, ekkor szólj az Igénylőben, és megváltoztatom adataidat. Először válassz képet, aztán pedig írj az Igénylőbe:
Név:
Nem:
Kor:
Marmagasság:
Jellem:
Képesség:
Előtörténet:
Ménese:
Ha valamit nem értesz írj a vendégkönyvbe!
Képességek
Aranypata/Farkasoknak:Fürge láb/: gyorsabb futást biztosít (ez a gyorsaság nem korlátlan,kb olyan gyorssá teszi a lovat/farkast,hogy könnyedén lehagyná a legjobb versenylovat is,vagy ha a mai autókat néznék,akkor kb...110km/h-val tud menni ha _nagyon_ megerőlteti magát)
Pászta: nappal és éjszaka egyaránt élesebb látás
Veszélyérzet: megérzi, ha egy ló/farkas a közelében bajban, esetleg életveszélyben van
Delej: gyorsabb döntéshozás, és jelentősen befolyásolható más lovak/farkasok döntése is, de ez nem feltétlenül a helyes utat jelenti, és esetleg pont az ellenkezőjét lehet elérni az eredeti célnak
Magasugrás/Mivel a farkasoknál nem írunk marmagasságot,rájuk e képesség nem vonatkozik/:Egy ló a meg tudja ugrani a marmagasságával azonos méretű akadályt,+ még annyi centit hozzá,amely az 1 méteren felül van.Tehát,ha egy ló 154,akkor 154+54 cm-eres,tehát 2 méter 08 cm magas akadályt tudna átugrani(max),stb.
Stamina: A ló/farkas állóképessége átlagon felüli,mondhatni bámulatos.Hetekig bírja élelem és víz nélkül,az ereje nehezen fogy,akár egész nap képes ina szakadtából vágtázni,és az élet is tovább tart náluk,elélhetnek akár 30-40 évig is.Továbbá,ha e mellett a képesség mellett van még egy másik képesség is a ló/farkas birtokában,annak hátékonyságát +10%-al megnöveli.
Lóerő/Farkasoknál:Viridis/: Aki ennek birtokában van,sokkal erősebb,mint egy átlagos ló/farkas,de még az igavonókon is túltesz,és ezt nem mindig árulja el alkata.Rúgásától akár a mészkő sziklái,vagy a vörösfenyő törzse (legkeményebb fa,asszem) is megreped,és hatalmas súlyokat tud elvontatni.(max 2 tonna)->Lónál...Fogai és karmai akár a puhább kövekben is nyomot hagynak,ha nagyon összeszedi magát,akár egy kisebb medve erejével is felérhet...->Farkasnál.
Belső szem: Ha a ló/farkas koncentrálni kezd,akkor láthatja mi van körülötte a tájon.Átlát földön,árnyon,bokron,fán,bármin.Bármit képes így meglátni,de ehez nagy koncentrációra van szükség,és ilyenkor a teste majdnem teljesen kiszolgáltatott.Max 2 km távolságba lát el így.
Regeneráció: A ló/farkas sebei 3x olyan gyorsan gyógyulnak,mint általában,így a sebei,legyenek bármilyen nagyok,vagy kicsit,max.2 nap alatt begyógyulnak,de a kisebb horzsolások már órákon belül nyomtalanul eltűnnek.
Mindenki egyetlen képességet választhat, ezt időjárástól és csillagállástól függetlenül bármikor és bárhol kijátszhatja.
Jelhasználat
A jelek használatát fontos betartani, szinte minden szerepjátékos oldalon kötelezők. A cselekedeteket * jelek közé tesszük, gondolatait ~ jel közé, míg a beszédhez nem kell jel, esetleg -. Offolni (ha feltétlenül szükséges) 2, azaz két per jel használatával lehet. A reag végére mindig be kell tenni a képet, és javasolt a dőlt betű! Összefoglalva:
Beszéd *cselekvés* ~gondolat~ //off//
Példa:
Játékos 1: *Vidáman vágtat a fák között, csak néha-néha lassít, hogy megcsodálhasson egy-egy feltűnőbb fát.* ~De gyönyörű~ *fut át fején ilyenkor, majd elkapja pillantását, és továbbrohan.* De unom magam! Valakivel igazán jó lenne összefutni *mondja ki szinte akaratlanul. Megáll, mintha jönne valaki...*
Játékos 2: *Jön is, méghozzá vadul csörtetve, mérgesen a világra. Mikor megpillantja a másikat, megáll előtte, és dühösen ráhorkan.* Tűnj el az utamból, törpe! *Dobbant is egyet, ezzel nyomatékosítva, hogy most tényleg nincs jó kedvében.*
Játékos 1: *Torkában dobog a szíve, mikor a csődör nem éppen kedves szándékkal áll meg mellette. Kis ideig még remegő lábakkal a szemébe néz, majd gyáván elrohan. Egyébként sem egy bátor alkat, csak próbál annak mutatkozni. A csődör utol már nem érheti...* //Bocs, mennem kell, szia!//
Még azt meg kell jegyeznem, hogy elbúcsúzni nem feltétlenül szükséges, ezért van a Nyerítő ;)
Egyebek
Kalandok: A kalandot a KalandMester, vagyis a KM vezeti, minden egyes Nem Játékos Karaktert(más állatokat, akiknek nincs konkrét "tulajdonosuk") ő játszik ki, tehát míg egyébként ti írjátok le, hogy mit tesz a "kívülálló", addig a kalandokban mindezt a KM írja le - egy helyzetet, amire a játékos reagál. A KM-nek minden reakciót figyelembe kell vennie! A Kalandot annyian fejezzék be, ahányan elkezdték.
Hány karakterem lehet?
Ha többet szeretnél, csak annyi dolgod, hogy mint az elsőnél, beregisztrálj a nevén, majd az Igénylőben megadd az adatait. Írd mellé az első karakter nevét is, de tudd, hogyha az egyiket nem játszod ki, mindkettő büntetőpontot kap, ugyanis ezt felhasználónként, és nem karakterenként számoljuk.
Meddig él a karakterem?
Akár 20-30 évig is, márha nem öli meg egy ragadozó. A lovak korának változása emberi számítások szerint változik.Tehát ha most 2007 van, és a lovad 1 éves, 2008-ban 2 éves lesz. A korváltozás nem félévenként, hanem évente változik, kormegadásnál kerekíts lefelé.
Kik lehetnek ménestagok?
Akárki. A kancák minden féle képpen. A ménesen belül van egy bizonyos szereped. Ez lehet Vezérmén, Vezérkanca, Figyelő .... stb. Tarts be ezeket,és figyelj a hiearhiára! Viszont nem lehetsz egyszerre vezérmén és vezérkanca is, mivel így bárki hip-hop tudna ménest alapítani. A ménesnek a társaság a lényedge, és hogy több user más-más szerepet kijátszva egy tökéletes csapatot alkosson. többet megtudsz ITT
Tartozik e ménesbe/melyikbe:
Az előtörténet nem kötelező, a marmagasság pedig max 160 cm legyen, elvégre musztángokról van szó ;) A csődöröknek van választási esélyük,hogy szeretnének e ménesbe tartozni. A kancáknak mindenképpen kell választaniuk egy ménest! A képességről lentebb találhatsz információkat, tehát ne a hasadra ütve írj be valamit! Miután kitöltötted ezt az adatlapot, regisztrálj be a karakterneveden, és várd meg, míg elkészül karaktered. Ez legtöbbször 1-2 napon belül megvan, de ha késnék vele, ne kezdj dühöngeni, várj türelmesen!
Név:
Kor:
Nem:
Marmagasság:
HA valami nem teljesen világos:
1. Lépj be!
2. Keresd meg!
3.Válassz!
4.
5. |